CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 9 March 2012

Propolis

sekotak RM250.00 - 5 botol

sebotol RM60.00

Spesifikasi                        : 300mg /10ml/botol
Temph Simpan                 : 36 bulan
Arahan                            : 5-10 titisan setiap hari untuk dewasa


Hanya 10% daripada kualiti yang terbaik dipilih untuk digunakan sebagai bahan.Super Flavonoid yang terbaik dipilih dalam proses pengestrakan akan menghasilkan Propolis Essence Aunew  yang bermutu tinggi dan berkesan. Proses 'boiffermentation' yang rumit ini mengambil masa selama 3 tahun. Hnya beberapa titik sahaja akan menghasilkan kesan yang memuaskan.

Ciri-ciri Liquid Propolis Essence :
  • Bahan yang lebih baik, walaupun Eucalyptus propolis adalah sangat baik, namum demikian propolis cecair adalah lebih jauh berkesan kerana bahan yang digunakan adalah lebih baik 10%  daripada gred pertama.
  • Satu proses teknologi yang unik. Ia mengambil masa kira-kira 2 tahun untuk menghasilkan  Propolis Aurinda dari bahan -bahan  kepada produk akhir ( maksimum hanya 1 bulan yang diperlukan  dalam proses propolis biasa ), tetapi ia mengambil masa lebih kurang 3 tahun untuk Propolis Essence  Cecair.
  • Kandungan yang lebih tinggi dan aktiviti yang lebih tinggi. Bahan-bahan flavonoid yang lebih tinggi. Bahan-bahan flavoid akan diaktifkan dengan sepenuhnya hanya selepas propolis essence diproses  dalam masa tertentu dengan keadan tertutup supaya ia dapat diserap oleh tubuh manusia dengan sepenuhnya.Aktiviti selepas biofermentation adalah hampir 10 kali ganda lebih tinggi daripada sebelumnya.
Kumpulan Sasaran :
Keradangan pengidap jerawat, faucitis dan penghidap keradangan saluran gastrousus. Mereka yang mempunyai imuniti yang lemah dan keadaan kesihatan yang lemah yang sentiasa mengalami mendapatkan sejuk, mereka yang mengalami kulit kasar, kering dan gelap dan meningkatkan bintik muka yang berwarna. Orang-orang yang penagih rokok, alkohol dan daging dengan kelikatan darah tinggi, pengidap kencing manis dan tumor.

*** Order & Inquiry email me at intanliyana12@gmail.com

No comments:

Post a Comment